Wie zijn wij

Ons Poppetje is in 2007 opgericht door Elda Janzen en Edwin Maria als Stichting zonder winstoogmerk.
Alle activiteiten worden georganiseerd en begeleid door vrijwilligers. Om de kosten te dekken vragen wij slechts een zeer kleine bijdrage voor deelname aan onze activiteiten.

Onze medewerkers:

Elda Janzen
Afbeelding invoegen

Elda Janzen is een Bosschenaar van Antilliaanse afkomst en een creatieve duizendpoot. Creatief bezig zijn is al jaren Elda’s grote passie: poppen en kledingstukken maken, bloemschikken, gedichten en verhalen schrijven, tekenen, zingen, muziek maken, entertainen en muziek verzorgen als DJ. Elda heeft diverse opleidingen gevolgd, zoals Post Bachelor Jongerenwerk Nieuwe Stijl, Training Zoveel culturen… hoe anders kun je zijn, Kinderen begeleiden bij verlies en verdriet, Creatief tekenen en schilderen.

Voor Stichting Ons Poppetje begeleidt Elda de activiteiten zoals tekenen en schilderen, koken en dansen.

Eigen werken van Elda zijn te zien bij de Fotoalbums.

Edwin Maria
Afbeelding invoegen

Edwin Maria is geboren op Curaçao waar hij de opleiding Reclame Ontwerpen volgde. Begin jaren 70 vervolgde hij zijn studie aan de Kunstacademie in ’s-Hertogenbosch. Onder de naam Win-Pol exposeerde hij met enige regelmaat in ’s-Hertogenbosch, Amsterdam, Dordrecht, Utrecht, Nijmegen, Eindhoven en op de Antillen.

Voor Stichting Ons Poppetje begeleidt Edwin de creatieve activiteiten zoals tekenen en schilderen en muzikale activiteiten zoals percussieworkshops.

Eigen werken van Edwin (Win-Pol) zijn te zien bij de Fotoalbums.

Peet Beukers
Afbeelding invoegen
  Peet Beukers heeft 10 jaar in de kinderopvang gewerkt als pedagogisch medewerker. Zij heeft met hele kleintjes gewerkt en met wat grotere kinderen buitenschoolse opvang gedaan.

Suzan Tadimoeljo
Afbeelding invoegen
  Suzan Tadimoeljo's grootste passie is koken. Suzan verzorgt meestal kookworkshops en voorlichting hygiëne in de keuken. Tevens helpt zij ook tijdens andere activiteiten zoals vrijetijdsactiviteiten en schilderen.

Margot Kok
Afbeelding invoegen
  Margot Kok is moeder van 4 kinderen en dus altijd druk bezig. Maar als er vrijwilligers nodig zijn bij de activiteiten en ze heeft er tijd voor vindt ze het erg leuk om te helpen.

Ebby Hanssen
Afbeelding invoegen
  Ebby Hanssen is bijna overal inzetbaar en toezichthouder bij alle kinderactiviteiten.

Eric Olij
Afbeelding invoegen
  Erik Olij is inzetbaar bij grootschalige activiteiten voor digitale ondersteuning en als muzikant en technicus.

Fenny Albus
Afbeelding invoegen

Fenny Albus is werkzaam als receptioniste en telefoniste bij een psychiatrische instelling. In haar vrije tijd is ze inzetbaar tijdens de activiteiten van Stichting Ons Poppetje.

Birgit Jűlkenbeck
Afbeelding invoegen
  Birgit assisteert tijdens de naschoolse activiteiten. Zij is inzetbaar bij verschillende nieuwe projecten van Stichting Ons Poppetje.